fredag 22 november 2013

Morgonpromenad m.m

Husse här...

Sakta men säkert återvänder orken till min kropp, och igår både åt och sov jag ordentligt. Resultatet blev att jag hade mer ork i benen till att gå en riktig sväng med hundarna idag. Frisk luft i lungorna kombinerat med sällskapet av mina två fyrbenta vänner gjorde verkligen underverk!

Bidde och Dennis är verkligen goa mot varandra nu. Inatt sov de mellan mig och Lollo i sängen och låg tätt, tätt ihop. På dagens morgonrunda kändes det nästan som att de ville springa tillsammans, och de tyckte nog att det var lite tråkigt att det bara var en åt gången som fick vara lös. Nu sover de så gott ute i hundrummet. Jag själv tar en kopp kaffe och ska alldeles strax ta tag i städningen och tvätten.

Har inga nya bilder att lägga upp, men däremot en länk till en låt :) Ni som känner mig vet att det här med musik är något alldeles speciellt, och då särskilt när det är pressat på vinyl. Blues och rock från svunna tider är det som dominerar. Därför var det till en början lite förvånande att just den här låten fångade min uppmärksamhet. Men efter en stund förstod jag varför, det är ju Biddes och Dennis låt! Så här är den... Avicii - Hey Brother


Hey Brother
There's an endless road to rediscover...
 
 
// Husse

1 kommentar: